۱۳۹۱ دی ۱۰, یکشنبه

نسخه دوازدهم شبکه بین المللی ” یورونیوز ” نیز افتتاح شد

خبرگزاری امروز : شبکه خبری بین المللی یورونیوز اعلام کرد : دوازدهمین نسخه خود را در کشور یونان راه اندازی کرده است . این شبکه در سیستم عامل های این کشور مانند نوا، مخابرات، OTE و سپس بر روی یورونیوز اکسپرس و برنامه های کاربردی تلفن همراه و از طریق پخش آنلاین در دسترس قرار میگیرد . همچنین به زودی رادیو یورونیوز نیز افتتاح می شود !

این شبکه برای ساکنان یونان، قبرس و جمعیت یونانی در سراسر جهان است و از لیون پخش خواهد شد که خدمات یورونیوز یونان ۱۰۰٪ متعلق به گروه اسم یورونیوز، و بیش از ۴۰ نفر را در دفتر جدید در آتن به طور رسمی اوایل سال آینده استخدام می کند . ۸۰ درصد از خانواده های یونانی از مجموع ۳٫۷ میلیون نفر از طریق ماهواره یوتلست هاتبرد می توانند این شبکه خبری را دنبال کنند ضمن اینکه این شبکه تلویزیونی به دیگر زبان های دنیا از جمله فارسی نیز پخش می شود .

۱۳۹۱ دی ۸, جمعه

ماهواره روسی Yamal 402 باموفقیت درمدارقرارگرفت


ماهواره جدید روسیه Yamal 402، که 16 روز پیش به فضا پرتاب شد، در موقعیت هدف خود 55 درجه شرقی باموفقیت قرارگرفت.Yamal 402 با 46 فرستنده باند KU-مجهز است که روسیه، کشورهای CIS، اروپا، خاور میانه و آفریقا راپوشش می دهد درزیر عکس هایی ازپوشش این ماهواره می بینید.



۱۳۹۱ دی ۷, پنجشنبه

شبکه gem kurd در ماهواره یاهست به kurdino تغییر نام داد

شبکه gem kurd در ماهواره یاهست به kurdino تغییر نام داد
قبل از این نیز gem dari به dari 1 تغییر نام داده بود
gem sport 2 هم همچنان قطعه !

معلوم نیست اخر و عاقبت این شبکه ها چه خواهد شد

 http://img4up.com/up2/67439966815747329712.jpg

۱۳۹۱ دی ۶, چهارشنبه

شبکه های گروه جم و قطع بودن صدا و تصویر شبکه ها

شبکه جم اسپرت 2 از چند روز پیش قطع شده و شبکه های جم لایف و جم سری نیز صدا ندارند تا کنون هیچ گونه اطلاع رسانیی در مورد دلیل مشکلات آن توسط گروه جم نشده است...

http://uploadtak.com/images/d5479_GEM_GROUP.jpg





۱۳۹۱ دی ۵, سه‌شنبه

فرکانس جدید برای دو شبکه سکسی frenchloverوFree x TV بر روی ماهواره هاتبرد

فرکانس جدید برای دو شبکه سکسی frenchloverوFree x TV بر روی ماهواره هاتبرد ، همچنین کانال اوکراینی International 1+1 بر روی این فرکانس اضافه شده

Frequency:12476

Symbolrate: 29900

Polarity: Horizantal

FEC:2/3

DVB-S2

۱۳۹۱ دی ۴, دوشنبه

سری جدید آکادمی موسیقی گوگوش از حدود 3 هفته آینده از من وتو1

سری جدید آکادمی موسیقی گوگوش از از 27 دیماه ساعت 22.00
 http://payamarket.in/images/product_images/69546020..jpg

شبکه های رایگان یا غیر رایگان(با کد باز میشه) پخش کننده فوتبال در ماهواره ترکست

شبکه های رایگان یا غیر رایگان(با کد باز میشه) پخش کننده فوتبال در ماهواره ترکست
 
 http://img4up.com/up2/22389934935914473695.jpg

حذف دو شبکه جمهوری اسلامی از ماهواره هیسپاست

حذف دو شبکه ماهواره‌ای جمهوری اسلامی از ماهواره هيسپاست

 

در پی تحريم سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ايران به‌عنوان نهاد ناقض حقوق بشر و همچنین رئیس آن عزت‌الله ضرغامی از سوی اتحاديه اروپا و کنگره آمريکا، شرکت اسپانيايی خدمات ماهواره‌ای هيسپاست، شبکه‌های انگليسی‌زبان پرس تی‌وی و اسپانيايی‌زبان هيسپان تی‌وی جمهوری اسلامی ايران را از فهرست پخش ماهواره‌ای خود در اسپانيا و آمريکای لاتين حذف کرد.

به گزارش شبکه‌ پرس تی‌وی، اين تصميم شرکت خدمات ماهواره‌ی هیسپاست، امروز جمعه يکم دی‌ماه (۲۱ دسامبر) به مورد اجرا گذاشته شد.

هیسپاست همچنين به شرکت خدمات ماهواره‌ای اورون دستور داده است تا ارسال امواج اين دو شبکه بين‌المللی را متوقف کند.

به‌گفته شرکت اورون از آن‌جايی که اتحاديه اروپا سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ايران را در فهرست تحريم‌های خود قرار داده است، پخش هيسپان تی‌وی و پرس تی‌وی بايد متوقف می‌شود.

ايران می‌گويد هيسپان تی‌وی به‌شکل رسمی در اسپانيا ثبت شده است و بر اساس قوانين رسانه‌ای اين کشور فعاليت می‌کند.


کنگره و سنای آمريکا به‌طور مشترک قانونی را تصويب و نهايی کردند که به موجب آن سازمان صداوسيمای جمهوری اسلامی به عنوان نهاد ناقض حقوق بشر و رئيس آن شامل تحريم‌های دولت آمريکا قرار گرفتند
شرکت ماهواره‌ای فرانسوی يوتل‌ست، ‌تأمين‌کننده فضای ماهواره‌ای اروپا، روز دوشنبه ۲۴ مهرماه سال جاری پخش ۱۹ شبکه ماهواره‌ای تلويزيونی و راديويی جمهوری اسلامی ايران را بر روی ماهواره هاتبرد قطع کرد.

اين تصميم يوتل‌ست بر اساس تحريم‌های اتحاديه اروپا عليه ايران اتخاذ شده بود.

شبکه‌های پرس تی‌وی، العالم، شبکه خبر، شبکه‌های سحر يک و دو، شبکه‌های جام جم يک و دو، شبکه الکوثر، شبکه قرآن و راديو ايران برنامه‌های خود را از طريق اين ماهواره برای بخش‌هايی از جهان پخش می‌کردند.

يوتل‌ست بخشی از سهام هيسپاست را در اختيار دارد.

روز سه‌شنبه ۲۸ آذرماه سال جاری، کنگره و سنای آمريکا به‌طور مشترک قانونی را تصويب و نهايی کردند که به موجب آن سازمان صداوسيمای جمهوری اسلامی به عنوان نهاد ناقض حقوق بشر و رئيس آن شامل تحريم‌های دولت آمريکا قرار گرفتند.

برپايه اين قانون همه‌گونه خدمات از سوی شرکت‌های آمريکايی و شرکت‌هايی که در اين کشور فعاليت دارند، از خدمات‌ شرکت‌های ماهواره‌ای برای پخش برنامه تا فروش تجهيزات و خدمات ديگر به صداوسيما شامل اين تحريم‌ها می شود.

محمد سرافراز، معاون برون‌مرزی صداوسیما در اين‌باره و قطع شبکه‌های برون مرزی ايران توسط شرکت‌های ماهواره‌ای اروپایی در مصاحبه با پرس تی‌وی گفت: "ایران در پی اتخاذ اقدام قانونی لازم برای مقابله با موج جدید حملات اروپا و آمریکا علیه رسانه‌های ایرانی است."

وی اين اقدامات را "یادآور قانون جنگل" دانست و آن را با دوره قرون وسطا و تفتيش عقايد مقايسه کرد.

محمد سرافراز تحریم صداوسیما را ناشی از فشار‌های "لابی صهیونیستی بر کنگره آمریکا" خواند.

پیش از این، نهادهای نظارتی رسانه‌ها در بريتانيا و آلمان نيز دستور قطع پخش برنامه‌های پرس تی‌وی در آن کشورها را صادر و اجرا کرده‌اند.

همچنین شرکت آسیا ست نيز شبکه پرس تی‌وی و سایر شبکه‌های ایرانی در قاره آسیا را حذف کرده است.

در سال‌های گذشته به‌ويژه پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ فعالان حقوق بشر سازمان صداوسیما را به همکاری تنگاتنگ با نهادهای اطلاعاتی امنیتی و نقض حقوق فاحش حقوق بشر از طریق حضور در زندان‌ها، پخش اعترافات اجباری، دادگاه‌های نمایشی و برنامه‌های افتراآمیز متهم کردند.

سازمان‌ها و فعالان حقوق بشر می‌گويند صداوسیما نقش بسیار مؤثری در جریان سرکوب مخالفان و ناراضیان سیاسی و مدنی بازی کرده است.

‎سازمان صداوسیما همچنین برنامه‌های تخریبی متعددی را علیه شخصیت‌های شناخته‌شده سیاسی و فعالان جامعه مدنی و اعترافاتی که تحت فشار از آن‌ها گرفته شده بود، پخش کرده است.

 

توافق نهایی گروه TF1 و کمپانی Discovery

این دو شرکت در تاریخ 21 دسامبر توافق نامه نهایی را بین خود امضا کردند بدین ترتیب دیسکاوری 20 درصد سهام یورواسپورت را به ارزش 170 میلیون یورو و همچنین 20 درصد سهام شبکه های TV Breizh, Histoire, Ushuaïa TV و Stylía را به ارزش 14 میلیون یورو خریداری کرد.

من و تو

بر طبق خبرهای غیر رسمی رسیده, شبکه من و تو با پرداخت 45 هزار دلار به طور ماهانه از چند روز آینده به صورت اچ دی با پهنای 8 مگابیت جایگزین جم اسپورت 2 در فرکانس 12034 عمودی 27500 ماهواره یاه ست به مدت موقتا 1 ماه خواهد شد

رادیو صدای مردم

رادیو صدای مردم با مدیریت سعید قائم مقامی چند ماهی ست که به صورت اینترنتی پخش می شود . در اطلاعیه ای که در صفحه فیس بوک آقای قائم مقامی موجود است اعلام کرده که تا چند روز آینده در ماهواره هاتبرد روی ایر خواهد رفت.

این کانال رادیویی در حال حاضر در ماهواره گالکسی روی ایر رفته است که تنها برای آمریکا و کانادا پخش می شود .
ماهواره گالکسی19
12090 V 20000